تعمیر تخصصی گیربکس اتومات

تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک

فروش گیربکس اتومات

فروش گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتومات
گیربکس اتومات
New Page 1

 

تعمیر توربین گیربکس کانوکتور

 

 



تعمیرگاه تهران اتومات یکی از بزرگترین تعمیرگاه های سطح کشور در ضمینه تعمیر گیربکس های اتومات میباشد ....برای دریافت وقت برای تعمیر خودروی خود با ما در تماس باشید

 

 

 

 

                    

RSS
نقش چرخ دنده ها در خودرو
Read More
Categories: | Tags: | Comments: (0) | View Count: (561)
پمپ روغن چگونه کار می کند؟
Read More
Categories: | Tags: | Comments: (0) | View Count: (983)
09

تورک کانورتر چیست؟

posted on
تورک کانورتر چیست؟
Read More
Categories: | Tags: | Comments: (0) | View Count: (860)
09

دیفیوزر چیست؟

posted on
دیفیوزر چیست؟
Read More
Categories: | Tags: | Comments: (0) | View Count: (621)
ویدئوی دیفرانسیل خودرو و چگونگی عمل کرد آن
Read More
Categories: | Tags: | Comments: (0) | View Count: (441)
09

دیفرانسیل چیست؟

posted on
دیفرانسیل چیست و چگونه عمل میکند؟
Read More
Categories: | Tags: | Comments: (0) | View Count: (512)
پمپ روغن چیست و هر آنچه باید در مورد خودرو بدانید
Read More
Categories: Uncategorized | Tags: | Comments: (0) | View Count: (466)

 

 

 

 

 

 

 


تعمیرگاه تهران اتومات یکی از بزرگترین تعمیرگاه های مجاز در سطح کشو در ضمینه تعمیر گیربکس اتومات و تورک توربین میباشد

برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق "تماس با ما" در ارتباط باشید 







تورک کانورتر، توربین گیربکس اتوماتیک








 
در گیربکس های اتوماتیک مبدل گشتاور قسمتی از وظیفه کلاچ را به عهده گرفته است. این سیستم به راننده اجازه می دهد که در حالی که اتومبیل متحرک و در دنده است، بدون افت ناگهانی دور موتور توقف کند. اصو کارکرد مبدل گشتاور همانند دو پنکه است که یکی از آن ها متصل به برق است و در حال دمش هوا در پنکه ی دیگر است. اگر یکی از پره های پنکه ی دوم را با دست بگیرید، متوقف می شود و پس از رها کردن سرعت می گیرد تا تقریبا معادل سرعت پنکه ی دوم شود. تنها تفاوت موجود در مبدل گشتاور و پنکه این است که مبدل گشتاور برای دقت بیشتر از جریان روغن به جای جریان هوا استفاده می کند.

 

 

 

مبدل گشتاور قطعه ی کلوچه شکلی است به قطر 10 تا 15 اینچ که بین موتور و سیستم انتقال نیرو قرار می گیرد و شامل 3 عنصر داخلی است که با هم کار می کنند تا نیروی موتور را به سیستم انتقال قدرت برسانند. این سه قسمت پمپ (pump)، توربین (turbine) و هسته (stator) هستند. پمپ روغن مستقیما به محفظه ی مبدل و از سمت دیگر به میل لنگ متصل است و با دوری برابر با دور موتور در گردش است. توربین درون محفظه ی مبدل قرار دارد و مستقیما به ورودی سیستم انتقال نیرو متصل است که قدرت لازم برای حرکت وسیله ی نقلیه را فراهم می کند. استاتور به یک کاج تک سو متصل است ، بنا براین می تواند آزادانه در یک سو حرکت کند؛ ولی نمی تواند به سمت دیگر گردش کند. هر سه قطعه دارای پره ها و روزنه هایی هستند تا جریان روغن درون مبدل به درستی به گردش در آید. 

 

 

 

 

 

 

زمانی که موتور در گردش است، جریان روغن با فشار وارد محفظه ی مبدل که در حال گردش با سرعت موتور است، می شود و تحت نیروی گریز از مرکز به دیواره های محفظه فشرده می شود. سپس به توربین برخورد می کند و باعث گردش آن می شود.روغن به حرکت چرخشی خود ادامه می دهد تا در مرکز توربین به استاتور می رسد و وارد آن می شود.در صورتی که دور توربین به صورت قابل ملاحظه ای آرام تر از دور پمپ باشد، روغن با پره های جلوی استاتور تماس می یابد و آن را به سمت کلاج تک سو می فشارد و با در گیر شدن کلاچ مانع از حرکت استاتور می شود. استاتور ثابت جریان روغن را توسط پره هایی با زاویه ای به پمپ برمی گرداند که باعث افزایش گشتاور می شود. زمانی که سرعت گردش توربین با پمپ برابر شود، شار روغن ضمن برخورد با پره های استاتور موجب گردش آن در جهت موافق پمپ و توربین می شود. با افزایش سرعت اتومبیل هر سه عنصر با سرعتی برابر به گردش در می آیند.
 از دهه ی 80 میلادی به بعد به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت یک کلاچ قفل کننده (luck up clutch) به ساختار مبدل های گشتاور اضافه شده که در سرعت های بالاتر از MPH45-50توربین و پمپ را به هم قفل می کند. این کلاچ توسط کامپیوتر کنترل می شود و اصولا در دنده های 3 به بالا فعال می گردد.

 

 

 


تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر 

تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس اتومات-تعمیر گیربکس تعمیر